Where is my mind?

Idag har jag känt mig allmänt förvirrad och disträ. Mia (min historialärare) tycker
jag verkar trött, vilket är det som kan hindra mig från att nå MVG i kursen, men
jag känner mig inte ett dugg trött, snarare på högvarv. Det är så mycket man ska
hinna med just nu. Fixa slutbetygen, träna, träffa kompisar, planera framtiden. Listan
kan göras så oändligt lång. Ändå tycker jag att jag får ihop det mesta.

Idag var det debatt på skolan inför höstens val. Riktigt intressant faktiskt och det kändes
som det behövdes. Har varit alldeles för oengagerad på sista tiden och dessutom inte
riktigt vetat var jag står. Nu vet jag iallafall vilket block som kommer få min röst i höst,
men vilket parti som får den är ännu ett frågetecken.
Efter skolan blev det helt enkelt för mycket fritid, fri tid som jag och Sandra valde att
tillbringa på stan och skingra våra tankar en aning.
Efter det kändes det som jag återfick lite energi så jag tog en vända förbi AnnaG innan
jag traskade hem till Sara för film.
Vi såg Human Trafficking, en tre timmar lång, asbra film om just människohandel. Kan
jag säkert ha nytta utav till min slutrapport i samhällskunskap B och internationella relationer
tänkte jag! Men eftersom filmen var så lång blev vi tvungna att ta en paus mitt uppe i allt för
en timmes bodybalance. Men det gjorde så lite, för det var förvånansvärt mysigt, trevligt, skönt - allt.

När jag kom hem därifrån har jag inte gjort så fasligt mycket måste jag erkänna. Svalt en avocado.
pratat lite med Sanebaby och chattat med världens finaste Edvin. Börjar kännas nu hur jobbigt det
kommer bli att vara ifrån honom i höst. Vilken tur att vi ska hänga imorgon säger jag!

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen, lyssna på playlisten jag fick av Alex förut idag och förhoppningsvis somna också.

PUSS PEEPS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0