Filosofiskt missnöjd, ekonomiskt bortskämd?

Släng ner nyckeln min fina
och få mig av den här jävla gatan
Jag har stått här så länge att jag börjar krympa


Hur kan man inte känna igen sig där?

Jag kom alltså till Gbg igår förmiddag. Efter ankomst satt man två timmar och väntade in Kibän
som även hon tagit det kloka beslutet att hälsa på Britta i Kungsbacka helgen till ära. Trötta och
jävligt sugna på ett B tog vi efter en kort visit på Zara, pendeln ut till huset på aklejagatan. Något
B fick vi dock inte träffa förns framåt kvällningen pga övertid på jobbet.. Kvällen blev dock mys
med kaffe, peppisar och polkaglass. Och prat förstås!

Idag vaknade vi, efter en fruktansvärt skön nattsömn (Oh my 1.20-säng!) sådär kring åttasnåret. Vid halv elva gick skjutsen till Nordstan för att heja fram Brittas beachvolleyspelande kusin till vinst. Gick dock dåligt och innan matchen var slut hade jag och K avslägnat oss för att hitta ultimata skon. För visst fanns den i Gbg. Det visste man ju. Förjävla sämst bara att den inte fanns i min storlek. Helvete. Så nu måste jag in igen imorgon för att kolla om de eventuellt fanns den skon i min storlek med lasset som kom idag, men som de inte hade hunnit packat upp ännu... Suckkkkkkk..
MEN, om den HAR kommit nu så är det så jävla värt det. Ultimata skojäveeeeeeeel, wiiiiiiiiiiiiiiiiiie

Resterande tid av den här fredagen har jag provat hundra par jeans vilket resulterade i två nya par hem till Linkan, samt en vintagejacka/kavaj/tröja/snygg grej i adore tyyyyyyyp. Samt en prommis genom haga.

Fortfarande har man inte sett B så värt mycket. Tjejen är ju på middag inne i stan hon. Själv har man ätit pasta hemma i Kungsbacka. Ska parkera mig bredvid fattigKibän i soffan nu och tänka på hur fenomenal den där killen på H är. Han som vi ska få se slash höra imorgon på den där hockeyarenan!!!!

Sen ska jag väl tänka lite på killen på A också. Bara för att det hör till, mehehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0