Friday it is

Var riktigt skönt med en ledig dag igår måste jag säga.
Skönast av allt var egentligen att klippa sig. Håret blev så lent och skönt och fräscht,
men är fortfarande långt!
Nice att träffa Emil igen också efter många veckors frånvaro! Vi lunchade på stan, gick på julklappsjakt, jag fick se hans nya lägenhet och slutligen hamnade vi hemma på vallavägen där jag lagade mat till mig och männen.
Tidig kväll vart det som vanligt.. Vad är grejen med att kliva upp 8 och bli svintrött lagomt till klockan slår 21?
Nåja, det är väl det som kallas att ta vara på dagen. Vet dock inte hur mycket sanning som faktiskt ligger i det påståendet meeeeeeeeeneeee...
Nej nu ska jag vara lite effektiv. Sms-väcka Emil, ta tandborsten ur munnen och sen börja röja här hemma!
Ser fan förjävligt ut - igen.

PUSS, HELGFIRARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0