Hej fitt vinterland.

Särskrivningen ovan var ett medvetet drag från min sida, bara satt ni veeeeeeeeeet.

Ja. Alltså. Det jag ville komma till är att:
Jag är förkyld igen, vilket helt och hållet har att göra med göteborgsvistelsen. he he
(Brrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttaaaaaaaaaaaa! Förgrammade onge(?))
Jag kom en kvart försent till jobbet imorse, pga av snöoväder som de så vackert kallade det. Egentligen var det helt enkelt bara lite snö på vägarna, men idioterna här nere använder av nån dum jävla anledning inte vinterdäck. Det kan vi kalla kaos i hövve.
Detta resulterade i rätt så superfrusna tassar när jag kom hem, en halvtimme senare än vanligt. Dvs, 1.5 timme efter att jag slutat jobba.
Jobbet i sig då, hur har det gått idag? Jovars. Bortsett från allt snorande och snörvlande så gick det väl ungefär som vanligt.
I övrigt kan jag tala om att jag har en böld i pannan. Mitt i pannan. Med hjälm, Rebecca!!! Och den är superäcklig och jag blir retad för den hela tiden. Fattar inte vad jag har gjort mig själv som måste stå ut med den, men jag gör mitt bästa för att inte låta den förstöra mitt liv föralltid och så..

Kvällen har jag tillbringat med A framför tv:n med lite stuvade makaroner och korv samt en pösa chirre.
Vi såg Morgon Pålsson, äntligen. Bättre film.
Och nu avrundas kvällen med lite bowlingspel.. Går sådär, eller hur A?
he he ...

NÄÄÄRÅÅÅ, men vet ni vad? Jag har iallafall bokat tågbiljetter hem nu. Även om jag inte vet om jag får ledig över jul än. Men tydligen så TAR man sig ledigt, enligt Nina, genom att sätta upp en lapp på Magnus kontor om att man är borta. Bara man skriver kram och gör en smileys så brukar det gå bra, så jag gör ett försök!

Nu lite näspray, sen sängläge.

Kommentarer
Postat av: syster yster

åååå..huvva. Döda soldaten med gul hjälm med desamma! äckligagaste krigarna som ska sätta sig på vakt så synligt i ansiktet..huvva! Vilket datum åker du hem??

2010-11-10 @ 08:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0