Lördauu

Igår när jag och Karro jobbade stängde vi två minuter för tidigt. Mest för att jag med säkerhet skulle hinna med 13 över-bussen. I samma stund som jag gjort Z-totalen hoppar Karro till. "Ooops, kunder! Jag sticker!!"
"EEEEEEH, VART SKA DUU????!". Här har man precis loggat ut och så är det kunder kvar. Men, det visade sig sedan att de stod utanför dörren och inte var inne i butiken.

På bussen hem var det fest. Var knappt så man lyckades urskilja vad Kibän sa i telefonen pga allt liv.
För uppenbarligen var det vad det var. Folk med liv som förde liv.
Skulle antagligen ut på Ågatan och svina.

Själv hoppade man av på Wernersgatan där en sen middag väntade på mig. Och en del cola och en fin kille.
Och två filmer. Jag var otroligt nog uppe till två eller nåt inatt!!! När det hände senast vettefan alltså..

Nåja. Eftersom jag har minst liv av alla på Flamman, ska jag jobba både ikväll och imorgon. 
 
Först kommer Erik. Ändå blir man utan kladdis.
Jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0