Ny vecka!

Goder förmiddag.
I lördags gjorde jag och Alex en snabb vända på stan i hopp om att finna lite julklappar.
Hans tentaP drar ju igång nu och därför blir det dåligt med tid till sånt senare! Bland annat
därför tog jag ledigt igår..
Vi åkte ut till Tornby för att storhandla och ta en sväng inne på Ikanohuset också, och Alex hittade lite faktiskt!
Hade också planer på att besöka adventsmarknaden i Gamla Linköping, men tydligen var den inte kvällsöppen vilket vi trodde så attt.... det blev helt enkelt inte någon marknad, tråkigt nog.

Kvällen ägnade jag till att leta julklapp till Josse medan Alex pluggade och framåt niotiden myste vi framför White Fang.

Igår somnade jag med musvärk och imorse vaknade jag med huvudvärk. Man kan säga att allting inte står helt rätt till med mig. Men det ska jag som sagt göra nåt åt. Kanske idag, annars imorgon för då är jag ledig.

Tills vidare får bloggen vara lösenordsskyddad. Har börjat förstått det negativa i att folk kan hålla koll på en utan att talas vid. Jag saknar att talas vid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0