PHerbst

Förra PH-säsongen såg jag varje program.
Ärligt talat var det PH som gjorde att jag orkade med den där förra hösten..
Hösten som brukar kännas förjävlig var för en gångs skull inte lika hemsk och ja,
jag inbillar mig att det, åtminstone till viss del berodde på PH. Det hjälpte till att få
rätt balans mellan allvar och lek, vilket är precis vad man behöver i trean på gymnasiet liksom.

I år började jag givetvis lika hängivet, men det försvann så snart jag började jobba kvällar.
Nu är mitt intresse av PH i princip bortblåst och jag sörjer det lite. Vad ska jag nu vilja se på TV?
Något måste jag ju uppenbarligen vilja se. Annars får man ju pisk här hemma..
(A tycker jag är dålig på att gilla rätt filmer, tv-program osv)

Säg mig, vad ska jag se? Fylla tomrummet med? Finns det ens något tomrum?

Kommentarer
Postat av: syster yster

På måndagar på svt1 klockan 20.00 ska du se dokusåpan Ung och bortskämd! svinkul! massa idiotiska bortskämde brats och andra idioter som ska bo ihop och klara av allt själv- samt testa på lite olika jobb!! se! och sen har du på samma kanal, samma kväll, 21.00 våra vänners liv, det är svinbra...handlar om mig, jullan ,bella å paula :) sen har du greys på femman klockan 21.00 varje onsdag om de låter lockande..! pöss

2010-11-10 @ 16:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0