Presents are funny

Förut tyckte jag inte det, men grejen är den att så länge det inte är ett tvång och så så är det ju hur kul som helst att ge och få saker.
Vardagspresenter är det roligaste av alla presenter! De är oväntade och innehåller oftast sådant man tycker om eller som skulle passa en.
Senast jag fick en sådan present var nog när Linnea var här och hade köpt den där rosa anteckningsboken till mig som skulle bli min nya dagbok. Skulle nog också räkna med den där brakmiddagen Alex hade gjort när jag kom hem sent efter jobb en kväll för några veckor sedan, med förrätt och hela köret. Sånt uppskattar väl alla?
     Senast jag gav bort någon var nog när Alex hade tentaplugg och jag köpte en triss och lite energidryck.

Och på söndag är det fars dag. Jag är sämst på att uppvakta mamma och pappa, men av någon anledning känns det lite viktigare nu när man varken bor hemma eller bara några mil bort längre. Dock är ju ekonomin inte den bästa eftersom en viss mört brände 4500 i helgen...  Jag tror jag skickar ett kort.

Och snart är det jul. Mysigt värre. Måste. komma. på. bra. julklappar

Iiiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0