Tänkte några tankar och så..

När tortellinigratängen är i ugnen vet man att det är vardag igen.
Försökte mig på Inception igår, filmen som hyllats från alla håll och kanter.
Jag gav den faktiskt en ärlig chans och såg lite mer än halva, tills det faktum
att jag inte tål den sortens overkliga grejer var alltför påtagligt så jag stängde av.
Sen gillar att vara det bästa någon har. Då vet man att man fyller någon slags funktion
och det får en att liksom hur tradigt livet än verkar vara ibland, så är man typ.. för nöjd.
Nu ska jag göra vad jag kan för att skynda på gratängen lite. Och ta tillvara på sista
timmen innan det är dags att återigen bege sig till Hjulsbro.
Tänkte också på hur fantastiskt uppfriskande det är att ta en morgonpromenad. En morgon som idag när kinderna fryser fast man har vantar, gympaskorna sitter som en smäck och man är påväg någonstans. Som till coop. Det var bara det jag tänkte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0