Tuesday

Godkväll vänner och fiender.  Jävligt skönt på något sätt att den här dagen snart är över. Ändå har den inte varit sååå hemskt. Inte egentligen. Grejen är bara den att sedan jag åkte på jobbet tills sekunden då jag kom innanför dörren här hemma för cirka en timme sedan så har jag stressat. Stressat från ena bussen till den andra, sprungit in och svidat om på två röda i och med att den sista bussen blev sen, slängt grejer omkring mig för att hinna med bussen hem från jobbet, men förgäves. Hade turen att få lift av Karro ner till rese, där jag lik förbannat fick springa för att hinna med bussen till Vallaplan.. Med skorna oknutna. Och när jag ska kliva av har ena vanten ramlat ner mellan ena sätet och fönstret så jag håller på att missa min hållplats. Ja, det är helt enkelt inte mycket som gått rätt idag. Lyckligtvis har jag så pass tur att jag har en underbar kille att komma hem till som dessutom har mat på bordet åt en hungrig jobbtjej. Annars vet jag inte vad jag gjorde.

Nåja, igår bokade jag klipptid. Sköt dock upp den så långt jag bara kunde, men på torsdag blire klippa av!
Åh, nervös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0