2 dar från parahelg

Åh, vad ska jag skriva tänker jag. Vad är relevant läsning? Vad har allmänintresse?
Och jag konstaterar att hah.. pfff... inget!
Inte i nuläget. Livet är lite too much vardag för min del just nu.
Ändå ser jag det fina i att kliva upp klockan sex på morgonen för att sätta sig på en buss till Hjulsbro och baka wienerbröd och sånt.. Och det fina i att komma hem och se att middagen står på spisen och att mitt A är lika fin som varje dag.
Det råder dock lite ombytta roller här hemma, för sedan tentorna blev avklarade och sedan jag börjat jobba är det inte längre jag som är den som klättrar på väggarna..

Tror inte jag nämnt det förr, men ungefär i samma veva som jag flyttade hit gjorde Alex en bildblogg. Som numera är lite mer av en filmblogg. Åeh, hahaha. Filmklippen är Alex i ett nötskal, därför börjar jag så ofta jag kan dagen med att titta på dem.

Ikväll kommer Rebecca ha den bästa kvällen av alla. Bara så alla vet. Så slipper ni ens försöka ha kul liksom.. Eftersom hon har roligast.... Ja, ni fattar!

Själv ska man lämna ut paket och sälja ettan lös och äta nougatbiskvier till åtta ikväll. Sen blir det eventuellt lite beerpong med A + mates. Annars lite cosmoläsning. Åh cosmo

Bye you


Kommentarer
Postat av: kajsa

Saknar dig!! Inte bra att sitta på faebook efter vin. Farligt nära att göra det jobbigt för hjärnan.

Pussii

2010-10-29 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0