Såhär kul har man

Åtta favoritprogram (TV)  paradise hotel, dom kallar oss artister, top model, grannfejden, kniven mot strupen,  biggest looser sverige, lyxfällan, PSL


Åtta saker som jag gjorde igår
spräckte skallen, åkte ambulans, drack cola, sa hej då till kibän för denna gången, åt supergod middag, pratade i telefon, tittade på the last song och blev ännu mer övertygad om hur fantastisk min boy är.


Åtta saker som jag ser fram mot
att gå på konserter, planera nästa sommar, se nowhere boy, den dagen jag fått jobb, när alex kommer hem, träffa linnea, klippa mig, byta tavlor i köket


Åtta favoritmatställen volos, napoli, na piano, g3, bylla, pause, törners, pizzaland


Åtta saker på min önskelista konsertbiljetter, en utlandsresa, en butik med fina jävla vinterskor (verkar hopplöst), ett trivsamt arbete, en bomberjacka, en smoothie, trisslott med storvinst samt en sandrakram


Åtta saker som gör mig irriterad
dåliga skribenter, skryt om inget, snikna personer, när datorn krånglar, snö i skorna, nonchalans, otrevlig personal inom serviceyrken och dålig karaktär


Åtta saker som gör mig glad resor, mina fina vänner, sol, choklad, lovern, killen på videoteket, bra musik samt lukten av nystädat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0