Bella is brokenhearted, but I'm not

Som ni kanske vet så har Blondinbella och Nissemannen gått skilda vägar.
Det gjorde ont i hjärtat att läsa om det, allvarligt talat alltså. På något sätt
har dem utgjort definitionen av ett sunt och lyckat förhållande. Trodde jag.
Nu får jag och A ta över den biten ;)
Och som vi gör det sen! Igår efter jobbet fick jag skjuts av en kollega ner till resecentrum och missade olyckligt nog bussen som gick precis då vilket resulterade i att jag skulle behöva vänta ute i kylan i en hel halvtimme innan nästa skulle komma. Men, då kommer visst en jävligt fräsch kille på cykel och plockar upp mig istället och skjutsar mig till en förfest där vi tillbringade någon timme innan vi cyklade hem i snöfallet.
Inte nog med det: Idag efter att jag jobbat klart tog vi bussen till Tornby och storhandlade! Åkte sedan hem och lagade till en mysmiddag bestående av fläskfilé, potatisgratäng, sallad och chilibearnaise (GODASTEEE!!!!).
Nu ska jag tvinga A att kolla på Idol istället för att läsa sin bok, hehe..


Hoppas ni har det fantastiskt och lycka till på högskoleprovet imorgon ni som ska göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0