Det var en gång en måndag. Men den gången är inte idag.

Igår träffade jag Emil, efter flera månader på varsina håll.
Slog oss att senast var en dag, några dagar efter studenten
strax innan E skulle åka till Göteborg på arbetsintervju..
Det var iallafall väldigt trevligt och E kom ihåg hur det är att gå bredvid mig.
Tydligen går jag alltid så nära så att man när som helst knuffar till varandra,
något jag aldrig riktigt reflekterat över tidigare, men så är det tydligen =)

Kvällen tillbringades hemma med A. Vi åt middag som A lagat framför An Education och sen tog vi apostlahästarna till ladan så att vi skulle kunna avrunda kvällen med lite smoothies.

Så hörde jag en låt med Winnerbäck för allra första gången. Rätt så klämkäck, hejig, pigg osv osv. Enjoy

som en sketch ur fantasin, där rullar vi runt bland dina mjuka kuddar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0