Friday, I´m kind of boring

Vilket jävla helvete det var att jobba ikväll..Verkligen ingenting fungerade. Det var paket som redan var utlämnade. Det var betalterminaler som fuckade ur. Det var band som hängde sig. Det var alltjävlating på en och samma jävla gång. Men jag stängde med Marre. Jag gillar Marre. Hon kör bil bra, fast att hon får böter hela tiden.

Sen jag kommit hem har jag: suttit och luktat på mina fötter en stund. Blivit hämtad av A och medtagen ner till biljardrummet. Druckit rödvin och spelat lite med Viccy och några teknikbiologer eller nåt.. Varit en partypooper och gått hem vid elva. Haft och har, huvudvärk...

Och saknat Sanebe, särskilt. Åh, sanebe!

Nu sova. Och torka öl. Viccy spiller. Söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0