HEJ FRÅN LINKAN



Nu är jag på plats i mitt nya hem och det känns faktikt toppen.
Bjuder här ovan på en rätt så ocharmig bild föreställande mig och min nyblivna sambo, fniss..

Mitt intryck av stan hittills är - trevligt ställe där man får god pasta. Jag och A bor
i ett gammal mentalsjukhus med en rätt så skrämmande källare..

Nåja, imorgon börjar äventyret, samt den lite jobbigare biten - jobbsökandet!
Meeeeeen, allt går ju bara man vill så.

Dessutom ska jag ut och testa mina nya springskor som införskaffades i Karlstad i helgen.

För just ja, glömde väl nämna att familjen campade utanför Karlstad hela den här helgen? Åt massa gott, köpte
massa livsnödvändiga grejer och bara rådde om varann? Det var hur som helst för det mesta jävligt trevligt, trots att sola inte sken i Karlsta.

Nu ska jag sova. Gnatt

Kommentarer
Postat av: syster yster

gilla

2010-10-04 @ 12:26:16
Postat av: olivia

puss

2010-10-04 @ 12:58:19
URL: http://oliviabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0