"Kommer jag må bättre om jag kissar i duschen?"

Godkväll peeps! Idag har jag inte hunnit blivit uttråkad en enda gång.
Började morgonen med att laga frukost till A, (Lyx honom om jag kommer
vara lika snäll varje gång det vankas tenta) och efter att ha gjort mig i ordning
samt lyssnat på lite nytt material från Håkis tog jag mina hästar ner till stan
för att möta upp den där Sundberg.
Vi blev såklart hungriga och tillbringade därför åtskilliga timmar på tacobar,
ja faktiskt nästan enda tills det blev dags för linnet att åka hem igen och dags
för mig att ännu en gång villa bort mig påväg från resecentrum och hem..
Men, hem kom jag. Dessutom fick jag en stund i telefon med både Bec &
Janna vilket var precis vad jag ville ha.

När jag kom hem hade jag ett diskberg som väntade på mig. Själv väntade
jag på att A skulle komma hem så jag fick skämma bort honom ytterligare.
(Överraskade med lite pluggpepp i form av redbull och triss bara för att jag är så stolt över honom, fniss)

Sen har man ju avverkat samtliga tv-sevärdheter en torsdag som denna, dvs paradise hotel och robinson.
Fick dessutom ett samtal av världens i särklass bästa Boeltjej, så nu har jag lite ont i magen. Ont av ilska och av saknad. Glöm inte bort du är ovärdeligt bra, okej?

Nu ska jag fortsätta pilla på skorpan i huvudet och titta på lite Anne Frank eller nåt annat bra. Wiiie


PUSS HJÄRTAN

Kommentarer
Postat av: syster yster

jag kan tycka att du ska se nåt annat än den där anne frank emellanåt..faktis ;)

2010-10-15 @ 15:49:48
Postat av: janna

titta på sisters keeper!!! sjukt bra.

2010-10-16 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0