"Last night I was out clubbing with Jonny boy"

......Eller nej, det var jag faktiskt inte. Men ut skulle vi och ut gick vi. Dock blev det inget klubbesök.
Köerna gjorde att man tappade suget så runt halvtolvsnåret gick jag och A hem och la oss.
Förfesten hemma hos Tim tillsammans med massa studenter var dock himla trevlig.
Ooooooch, jag får väl helt enkelt ta klubbandet en annan kväll.

Gårdagen i övrigt var också jävligt nice. Jag började dagen med 1 tim och 40 min i springskorna. Rydskogen känns jävligt aktuell framöver kan jag säga. Framåt eftermiddagen väntade en sväng på stan med Kibän och Emil i hopp om att hitta en outfit till kvällen. Men förgäves. Gick tillslut hem och lagade världens godaste grekiska sallad istället.

Det var det kan man säga och trots att det hände rätt mycket igår har den här dagen redan varit betydligt mer händelserik...

Jag ramlade alltså imorse. I badrummet när jag klev upp för att pissa. Klev upp för fort och ramlade ihop på badrumsgolvet, slog huvudet i väggen så att det sprack lite. Eller ganska mycket tydligen. Jag fattade inget först utan låg bara kvar på golvet tills jag började känna mig lite konstig och tog mig i bakhuvudet och upptäckte sedan att hela handen var täckt av blod. Alex ringde ambulansen och när vi kom till akuten behövde jag sy min 7-8 cm krosskada. Tre timmar senare var jag hemma igen, med några stygn i huvudet och en ny hårfärg. 
Och med världens underbaraste kille såklart. Vad gjorde jag utan honom? Mumsen ♥


Nu känner jag mig iallafall ganska okej. Tänker ändå tillbringa hela dagen i soffan med cola och film.
Hoppas ni också mår bra!


Kommentarer
Postat av: Johanna Dahlén

2010-10-10 @ 22:32:36
Postat av: Johanna Dahlén

Du får ta det lite försiktigt hörru :) Kram på de!

2010-10-10 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0