Hatkärlek på en måndag

Snart är det löning igen.
Det blir den första och troligtvis också den sista på a very long time då jag inte får en spänn...

Just nu är det rätt så mycket kaos i min hjärna kan jag säga och jag har svårt att förstå hur
ungdomsarbetslösheten kan vara så pass hög som den tydligen är när jag bara blir uppringd
gång på gång...

Min vecka ut såhär:
Tisdag: Jobbintervju
Onsdag: Jobb 11-16
Torsdag: Jobbintervju, Jobb 16-20.15
Fredag: Jobb 9-14

Förstå om jag har lite måndagsångest idag då..

Sen svider det lite i skallen nu också. Man skulle kunna tro att det är apelsinsaft, men det är helt enkelt lite asolsprit sedan jag plockade stygnen för några minuter sen..

Säg mig något vettigt att göra ikväll? Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0