Berlin by night och de

Igar kom vi till Berlin efter en tagresa pa fem timmar fran Prag.
Trots att det var var sista tagresa for den har gangen sa gick den
valdigt fort. Antagligen for att jag laste hela vagen..
Framme i Berlin upptackte vi att vart bokade Hostel ligger sa langt i utkanten av stan
att det knappt finns med pa kartan.
Lite smatrakigt, men man kan ju aka S-bahn.

Naja, eftersom resan borjar lida mot sitt slut snart och vara utekvallar
hittills liknat fiaskon gick vi pa affaren och kopte hem lite captain samt lite rosé
(trots att sasongen ar over). Tog S-Bahn till Alexanderplatz varifran vi gjorde sallskap
med nagra killar fran Stuttgart. Vi hittade ratt skumma klubbar, men gick aldrig in.
Istallet ar det ikvall vi slar pa stort och lamnar pyjamasarna hemma for en gangs skull.
(Japp, det ar vad vi gatt i de senaste veckorna och nej, vi har inte duschat sedan i tisdags!)
Anyway, troligen ska vi hanga med Stuttgartgrabbarna aven ikvall. Men forst vankas det strippklubb.
For soooom viiiiiii langtat va!

Idag har vi dock mest chillat nere pa stan, kollat affarer och atit kinamat.
Efter en valdigt utmattande plankning pa S-bahnan hem sa ska jag nog ga upp till de andra och
unna mig sjalv en powernap.

PS. Berlin ar fantastiskt och egentligen kan ni glomma allt jag sa om hemlangtan. Det har skulle kunna vara mitt hem. DS.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Sundberg

jag saknar dig. vill ha dig här. dina sms får mig att sakna dig ännu mer!

2010-09-19 @ 15:58:33
URL: http://linneaasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0