It's really over

Idag kom min sista lönespec från Kvantum.
Och det var inte helt oskönt med 17 000 efter skatt, hehehehehe..
Dessutom stod det anställningsdatum och avgångsdatum på den vilket kändes heeeeeeelt sjukt.
Det är allvar liksom. Mitt stämpelkort är fortfarande kvar, men det är också allt säger Sunqen.
Och helt plötsligt saknar jag alltihop. Gun, som handlar åt hela Odensala. Henke, som bara är
så jävla skön. Emil, som är så jävla kul. Tjejerna, som är så jävla söta. Gy's pappa, som köper
limesaft istället för lime när han ska laga mat med limesaft i. Och Putte, som är miljömedveten och
återanvänder soppåsarna in i det längsta.
Och jag kommer garanterat sakna Ica-festerna som senare leder till både G3 och en smärre ångest.
Och jag kommer antagligen sakna stråketmiddagarna med hela gänget som leder till extrema bakfyllor på jobbet.

Men, det var det kapitlet.
Dags att skriva nya. Och vilka kapitel sen.......

Kommentarer
Postat av: syster yster

Shit.........det är ju så. Det är ju de man saknar. Uscha vad vemodig jag blev nu. Jag saknar det också..tro´t eller ej..men bara pyttelite. Stamkunderna som var så söta och trevliga..dom som kände igen en. Och alla goa arbetskamrater..tänk om det där är typ den trevligaste arbetsplatsen man någonsin kommer att jobba på? sånt skrämmer lite..kom ner hit fort nu så ja får krama dig lillrumpa!

2010-09-26 @ 12:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0