Lovely day

Idag har typ varit resans mysigaste dag.
För det första så är vi fortfarande i Budapest,
som är så så vackert, men också vääääldigt regnigt still..

Var dock uppehåll över dagen då vi tog oss en tur till ett känt
SPA cirka tjugo minuters promenad från vårt "hostel". Där badade
vi i massa sköna källor och höll på att dö i bastusar. Men det var som sagt mest skönt.
Blev superhungriga och åt kinabuffé för tjugan sen..
Tog en shoppingtur som vi avrundade med brownie och varm choklad på coffeheaven.
Huuuuuuur trevligt? Eventuellt jätte!

Imorgon ska vi checka in stan lite mer samt bege oss till Vienna. Kan bli fun

Och fast att vi har det jävligt gött så saknar man såklart folk därhemma. Men vi ägnar er tusen tankar varje dag och jag slutar aldrig fundera på hur jag ska hinna träffa alla innan det bar av mot Karlstad... Vem blir schemaläggarn?

PUSS NI


Kommentarer
Postat av: Linnéa Sundberg

åååh sen har jag dig hos mig jätte länge!

2010-09-09 @ 18:36:24
Postat av: marty

typ foralltid?

2010-09-11 @ 18:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0