Sista dan i stan.

De senaste dagarna har jag som sagt spenderat i staden.
Anledningen till detta har varit att jag ska hinna träffa alla jag vill träffa innan jag lämnar Östersund bakom mig, och som jag träffat folk sen..

I fredags eftermiddag begav jag mig först till Lisen, för att senare bege mig ner till kungebe för att titta lite idol och prata liv. Framåt natten var det dock dags att traska ner till mitt S för att mysa och sova och det.
Och, när jag satt på bussen hem dagen därpå insåg jag ännu en gång hur bra vissa människor passar mig,
och hur bra jag passar dem förstås, fniss..

I söndags förmiddag bar det av mot stan igen. Blev en spontan, men mycket efterlängtad fika (eller två faktiskt) tillsammans med fröken gudmarsdotter. Därefter en kort visit hos S innan jag mötte upp finLandin för dagens tredje cafébesök.
Kvällens avrundade jag hemma hos mormor i Brunflo.

Igår tänkte jag uträtta lite ärenden, men som vanligt hände det ju inte. Dock fick jag träffa lite viktiga människor, bland annat Olivia, Bella, Olzn samt mina två fina kusiner Johanna och Sara som jag befinner mig hos i skrivande stund.
Vi lagade världens godaste middag igår som bestod av ungstekt fläskfilé, potatisgratäng, bea, sallad och rött vin. Sedan freestylade Johanna fram en efterrätt också bestående av bananer och choklad i smördeg med glass.

Idag skulle jag ha träffat Bella en sväng till, men jag känner mig lite klen i nuläget. Därför ska jag nog lägga mig och sova en stund innan det blir dags att uträtta lite ärenden samt träffa Malin! <3

PUSS FOLKS.

Kommentarer
Postat av: syster yster

fan, du kan ju va rätt effektiv, så länge de inte planering av skolarbeten ;)

2010-09-28 @ 15:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0