Tröttprag

Det borjar kannas nu att man varit pa resande fot i en manad.
Vi ar trotta, sover mycket, ater garna nar tillfalle ges och det dar med att knappa kort har liksom avtagit en del..
Dessutom borjar den dar obligatoriska hemlangtan sakta men sakert smyga sig pa.
Jag langtar mest efter spotify, hora hakans nya latar och att farga haret.

Nat jag inte saknar ar Olearys. Eller Johannes Ornemarks drinkar. Eller Fredrik Hjelms nuna. Eller hariga brost.
Horde precis att det var 21 pa krogen pa fredagar numera - skont! Slipper man ga dit.. hehehe

Kanns faktiskt helt fantastiskt att ha en vecka att traffa alla pa, sen bege sig ner till Linkan och mitt A.
Kanns spannande, underbart, superfun osv osv.
Orkar som inte atervanda sen tror jag. Meeeeeen, sant marks val det med.

PUSSSINUSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HARE SKONT PUPPISAR


Kommentarer
Postat av: Linnéa Sundberg

och hem till meeeej

2010-09-18 @ 14:40:08
URL: http://linneaasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0