2011-02-15

Ett år sen jag kuggade första gången idag.
Ett år sen jag skrev inlägget om rosa vårtgårdar och åt naturgodis på mitt golv.

Imorgon. Är det ett år sen jag kuggade andra gången.
Imorgon. Är det ett år sen jag satte mig på Saras säng och pustade ut för att helvetet äntligen var över.

Nu fick jag det eventuellt att låta som att dagar är speciella. Det är dem oftast inte.
Inte när dem innefattar jobb, vilket de gjort både idag och igår. Men jag har inte bara jobbat sedan Sunqen lämnade slätten. Har också hunnit med ett träningspass, en mysig middag med han-som-inte-får-tas-för-att-vara-sosse samt ett besök hos skomakaren nere på stan!

Nu ska jag se slutet på children of men, eftersom jag i vanlig ordning somnade ifrån den för någon kväll sedan. Sen, ska jag sova. Sova länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0