Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

Jag har kanske för många goda vänner, men den här tjejen bör definitivt få veta hur bra hon är emellanåt.
Min Saris är inte bara ödmjuk och omtänksam. Hon vet dessutom hur man kramas rätt och vet exakt när det är läge att baka en kladdkaka. Hennes säng är lika stor som hennes hjärta och lika mjuk som hennes ständigt balsamerade läppar. Hon ser förbi alla ens dåliga sidor och älskar mig för allt jag både är och inte är. Med Sara finns det bara fördelar och det är imponerande i sig.
Så världens största puss till världens bästa Sara. Jag saknar att vara en del av din vardag så som du var en del av min.




Kommentarer
Postat av: Lisa

true that! she's amazing. Och det är du också. Och kajsa också!

2011-02-21 @ 06:37:29
Postat av: s

åh martina :) <3 åh

2011-07-22 @ 13:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0