Festen är över, för den här gången.

I torsdags jobbade jag, trots min urinvägsinfektion.
Kan vara det värsta jag har gjort. Stod bakom kassan, lipfärdig och längtade hem.
Detta ledde till att jag stannade hemma sjuk på fredagen och väntade på Sunqen som skulle hälsa på!
Under dagen blev det också bestämt att Erik skulle komma hit, så hela helgen har jag och Alex haft besökx2.
Inget oss emot!
Dock var Sunqens tåg fyra timmar sent vilket var tråkigt, men så är det när SJ och snö inte gillar varandra..
Iallafall så har helgen varit pinsamt bra. Särskilt gårdagen.
Började med en dag på stan i finvädret. Shoppade lite, lunchade lite och gick sen hem och drack kaffe innan det blev dags med förberedelserna inför kvällens kommande festligheter.

Strax efter sju befann vi oss hemma hos Oscar på förfest, där Marre hade lagat supergod middag! Efter ett par timmar drog vi på födelsedagsfest, för att sedan ta en taxi hem till Tim en snabbis innan alla skulle bege sig mot Flamman. Flamman var hur nice som helst. Var eventuellt lite väl rund under fötterna, men hade satans kul iallafall!

Till min stora lycka sket Sunqen i sitt tåg idag och liftade med Erik till Arlanda nu ikväll istället för att flyga hem.
Fick alltså en bakisdag tillsammans, ha ha.

Nu är det bara jag och A igen, och det är väl inte fy skam det heller. Imorgon är det vardag, hit mä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0