2001-01-04

Lyssnar på Kork Kir och är fyra mil från stan.
Igår började jag dagen med att skjutsa farmor på mottagningen.
Väl hemma igen bokade jag om mitt tåg. Stannar till på söndag nämligen.
Mitt på dan brummade jag och syrran till mormor där vi ägnade några timmar
till att äta mat, kolla på kort och dricka kaffe. Framåt kvällningen tog jag bussen
till Sara raring. Vi ställde till med club sandwich till middag och tog det lugnt med
tv, film och lite hemmagjord kladdis!

Klockan halv tolv säger Sara: "Jaha, det börjar bli dags att natta dig nu va?"
Hon hade rätt.
Jag behövde bara upptäcka att jag glömt tandborsten hemma i Oviken så sov jag som en stock sedan!

Idag efter frukosten traskade jag upp till Sunqen för lite mitt-på-dagen-mys. Blev också bestämt att man får besök i södern den 11 februari, hurra!! :D
Efter en snabbvisit hos Sara runt fyrasnåret tog jag sen bussen hem till byn där ett mål tacos stod och väntade!

Nu har jag gjort en massa vettigt som att gå ut med hundarna och plockat ur diskmaskin, därför är det dags att unna mig en välbehövd halvtimme i solariet nu, samt en kopp te. Helst samtidigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0