2011-01-06

Igår morse gick bilen mot stan igen. Syrran skulle på bröllop
så jag följde med henne till Bella och Olzn för lite morgonkaffe
innan B & R drog på vigsel och Olzn på jobb.

Fick mig en portion gröt hos Kibän innan jag, äntligen
fick tillfälle att hälsa på Malin i hennes nya lägenhet på grundläggarn.
Ägnade några timmar åt att prata, dricka te och äta frukt
innan jag återigen mötte upp K för att handla och gå hem till henne och laga lite pasta.

Halv sju begav vi oss till O'learys för att ta en öl tillsammans med Olzn. Det var mycket
trevligt och efter någon timme fick vi utökning i form av Markus och Victor som också var
ölsugna.
Kl 22 blev det ändå dags att göra kväll, men först en cheeseburgare och lite pulkapappa!

Idag mår jag ännu sämre än igår. (Blev sjukt förkyld..) Dock har Kibän försett mig med Otrivin
så istället för att låta som horribelt fet 45-årig man rinner näsan oavbrutet.
Hoppas dock jag blivit bättre till imorgon, för jag orkar inte vara sjuuuuuuuk...

Ikväll vankas familjemys.  Blir nog bra. Tills dess? Itnå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0