2011-01-19

Två kvällar i rad har jag tittat på film.
Och båda gångerna har jag lyckats göra något annat i slutet av dem.
Därför började jag denna morgon med att kolla slutet på både Happythankyoumoreplease och Bröllopsfotografen.

Efter frukost och en titt i kalendern har jag duschat, diskat och plockat undan lite kläder. Dock avvaktar jag med själva städningen till en annan dag...

Öppnade fönstret och upptäckte att det gröna gräset har tittat fram. Skönt som fan, men ska jag redan ta fram conversen?

I eftermiddag ska jag åka och jobba. Blir mycket av det framöver. Har fått mina fasta tider nu på riktigt vilket innebär att jag kommer jobba 6 dgr varav ett är dubbelpass, 6 dgr till, 4 dgr och slutligen 3 dgr/månaden.

Men imorgon är jag ledig. Då ska jag ge mig själv lite ärenden att uträtta! Och Emilpemil tar jag med mig. wiho

Hej då och puss på hjärtat i Frankreich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0