Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Just nu vet jag inte om jag skulle vilja ha så värst mycket.
Det är mer så att jag skulle vilja bli av med något. Mina måsten.
De är inte många, men de är ändå för många.

Nåja, dem kan jag ju ta itu med en annan dag. Hehe

Annars då? Har jobbat min femte dag denna vecka. En återstår.
Skulle jobbat eftermiddag och kväll, men bytte till ett dagpass istället.
Alexen lär ju ändå ligga och sova medan jag är borta, han som är på
halvtidssittning ikväll.. Åh, den duktiga killen. Halvvägs civilingenjör.
Min duktiga kille.

Igår hade vi fredagsmys med tacos och snask. Började titta på På Spåret,
men jag tyckte det spårade då (hoho, i'm so funny) så vi satte på The Town istället.
Vid det laget hade vi dessutom fått besök av ingen mindre än Emilpemil. Emilen som
jag förövrigt rakade innan jag åkte och jobbade idag. Han blev jättefin!

Nu ska jag fortsätta slökolla på Into the blue innan det är dags att kojsa!

hojj hojj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0