Externa

Sitter och kollar igenom lite bilder på min externa hårddisk.
Fick ett stort behov av att titta på bilderna från förfesten till MT-festen när vi gick i 1an.
Dock verkar dem inte finnas där?!
Hittade lite otrevligare bilder istället, sånt jag placerat på externa av en anledning.  Studentbilder där man ser ut som jag åkte ut ur biggest looser först typ..

Funderar på att sätta upp lite såna här och var i lägenheten. Tror jag behöver bli påmind om att jag inte vill se ut sådär. Antagligen är det ju värre nu liksom.. Sånt vet man ju inte själv och det är ju SÅ JÄVLA STÖRIGT.
Kan ingen se mig med objektiva ögon, tack.
(Säg att jag är fet och att du dödar mig om jag inte gör nåt åt det?)

Nåja, bjuder på en bild föreställande mig i mitt fulaste någonsin.
Det är rätt otroligt hur ens psykiska tillstånd speglar ens yttre så väl. Jag blir lite fascinerad av att titta på mig själv. Och jag som ska träffa Emil inom en timme, hur ska det här gå????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0