Shopping

Jag har funnit min svaghet när det kommer till shopping.
Vanligtvis har jag inget problem med att hejda mig. Jag
behöver inte ens hejdas, för jag har sällan ork eller lust
att handla saker.
Men. Det finns en butik som är livsfarlig. Om jag någon gång
skulle hamna i Lyxfällan så skulle det vara på grund av den.
Jag snackar såklart om Lush.

Jag och Emil var på stan idag för att uträtta lite ärenden och
naturligtvis var vi tvungna att gå in vilket resulterade i att jag
kom ut med två påsar med ett värde på knappt 1000 kronor.
En del grejer var väl lite väl onödiga, särskilt snögubbarna till badkaret.
Känns ju kanske en aning passé, men jag handlade trots allt för
julklappspengarna jag fick av pappa ooooch fick några saker på köpet!
Så tack pappa, för att du finansierar mitt välbefinnande osv osv..

Alex kan iallafall räkna med att det kommer lukta tjej x10000 inne på vårt badrum i framtiden.
Och duuu, vi måste skaffa badkar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0