Söndagsmåndagsgnäll

Ibland går inte allting så bra bara..
Dock har den här helgen på det hela stora varit ganska så bra då va.

Nu är jag hemma i Linky igen, efter drygt 48 timmar i Värmlands skogar.
Har haft en fruktansvärt påtaglig träningsvärk hela dagen, påminde mig om hur mycket jag faktiskt saknar att träna regelbundet.

Fick en fin söndagskväll, trots lite vanlig ångest, tillsammans med Emil vilket inte var igår!
Vi åt korv med mos, såg på Adventureland och Solsidan.

Nu ligger jag med både en varm filt och en varm dator i knät och ska alldeles strax börja blunda så man kanske tar sig upp imorgon. Då blire det jobba av!

Annars så tänker jag en del på min käraste som efter denna vecka i Frankrike antagligen kommer emigrera.
Jaaaaja, han får nog allt komma hem och packa om och pussa lite på mig först om så blir fallet, hehehe.

GNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0