Hejhopp

I onsdags kom alltså Alex ner till Linkan han också.
Jag mötte upp honom på stationen och sen skulle vi handla lunch.
Sushi stod på önskelistan så vi började traska mot sushistället nära Emil..
Dock var det stängt när vi kom dit, så då fick vi ta bussen hem utan mat.
Väl hemma beställde vi hemkörning och åt framför tv:n. Mycket efterlängtat alltihop.
Efter att ha sett både 127 hours och Easy A somnade vi tidigt den natten..

I torsdag steg jag upp tidigt värre för att åka och jobba dagpass på Flamman.
När det var gjort och jag kom hade vi besöka av Tim. Vi slöade bara, åt middag
och jag bestämde mig för att helgen skulle spenderas i Karlstad.
Så här sitter jag nu i Molkom, en natt senare. En ensam sådan, då Erik och Alex tog tåget ner till Malmö inatt.
På tåget hit fick jag en ny vän, Francis(?). 24 år gammal från Ghana. Jobbar i Kista. Trevlig prick dedär.

Nu ska jag återgå till fredagsmyset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0