Lillistan

Senaste

Låt du hörde: West Coast - Coconut records

Film du såg: Happythankyoumoreplease, but i'm not sure

Mat du åt: Potatissallad och rostbiff

Kram: Fick jag nog av Empis för nån dag sen

Puss: Fick jag för över en vecka sedan, brööl

Känslan: Att man vill så mycket att man blir irriterad

Resa: Skulle jag nog räkna som tågluffen i somras

Glädje: Var nog det där vinet på Platå i onsdags

Dröm: Att baka eget bröd

Person du träffade: Lisa och Emma när jag jobbade

Personen du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: Pappa

Gången du åt 7-eleven korv: -

Gången du var utomhus: Idag vid 5

Gången hela din familj åt middag tillsammans: 8/1

Saken du köpte: Ett vadderat kuvert

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Standup på Bastiljen den 3/2, fniss

Ska inte bli skoj att: Såna tankar har jag inte. Ok?

Sparar till: Sydamerikat

Pålägg som gäller: Leverpastej, tydligen

Önskar att jag var bättre på: Att göra bruk av mitt eget förstånd utan någon annans ledning

Dagens dryck: Varm choklad. Lite tranbärsjuice också. Och vatten.

Vad saknar du: Att behöva trängas i sängen

Tre band/artister: Första tanken - Håkan, Billie, La roux

Vad har du gjort idag: Jobbat, hämtat ett paket på bussgods och varit med mig själv

Brukar du svära mycket: Alltid, men inte när jag jobbar

Hur tidigt stiger du upp: Olika. Som tidigast halv 6. Brukar bli 6 såna gånger. Men oftast halv sju-sju.

På helgerna: Jobbar jag eller lagar god mat

Vad ska du göra ikväll: Sova

Hur många timmar sover du per natt: 8-10 kanske

Vem är snyggast i världen: A. Och det säger jag bara inte.

Vad är det för veckodag: Fredag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Kan jag inte svara på


Favoritplagg i garderoben just nu: Mammas gamla jeans

Längd: Som vanligt lång

Vikt: Det man inte vet lider man inte av, eller?

Byter gärna garderob med: Ingen

Byxa eller kjol: Byxa

Senast utlästa bok: En flickfotografs bekännelser

Mitt rum kan beskrivas som: Ett förråd

Mig själv med tre ord (just nu): Ren. Ensam. Trött

Jag tränar: för lite för mitt eget bästa

Jag ville bli när jag var liten: Målare. Kassörska. Å lite annat


BUMS I SÄNG MED MIG.
Gnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0